sko som er tilgjengelig i sin helhet stiler, med rask gratis frakt og best service.

Ifølge medieoppslag, er internasjonale merkevarer Nike og Adidas vurderer å legge inn Kina gjennom lavere råvarepriser, low-end markedet. Nike planlegger å utvide salget av 40% i 2015-27000000000 amerikanske dollar, har planer om å senke prisene for å gjennomføre flere butikker i andre og tredje nivået byer i salget. Berørt av denne nyheten, sportsartikler aksjer fortsetter å synke nylig, Li Ning [25.50 4.51%] (02 331-HK) og Anta Sports [13.82 0,44%] (02 020-HK) Jin Yicheng nedgang i den siste uken, mye dårligere enn City.
30 september høring, har blitt lansert i low-end produktområder. Reklamekampanjer, priskrig intensivert, noen merker har satt seg selv og sine motstandere har havnet i en fortjeneste situasjon. I high-end markedet har vært lav. Progress og markedsandelen helt proporsjonal med annonseringen, okkuperer de high-end markedet ustraffet. Dette for mange, med økt konkurranse i bransjen, har high-end linje inn i bedriftens visjon bli uunngåelig.
Som eksport konkurranse, råvare-og lønnskostnader fortsetter å øke, Double Star Group til å justere strategien, avhengig av teknologi oppgraderinger, og streber etter å bli en verdensledende produsent av vulkanisert sko, kjerneteknologi, har vunnet high-end markedet utvikling . Fottøy eksport for å bekjempe den opprinnelige prisen på binær-basert, og nå en ny teknologi, høy klasse-basert,
Beaverton, Oregon Livestrong og Nike (NYSE) i dag lansert sin signatur produktlinje globale ekspansjon av virksomheten, utvide fra USA til Canada, Frankrike og Storbritannia, for å fortsette å spre stemmen til håp. LIVESTRONG globale lanseringen av den nye sko, klær og tilbehør vil bli avholdt i morgen (juli 1) og 2010 Fall Series med de ovennevnte landene.
Lance Armstrong, sa:. "Seeing den internasjonale Livestrong forhånd vår oppgave å skape et momentum for folk å gi en effektiv kamp mot kreft de ressurser og støtte, er jeg veldig stolt av Vi har funnet innovative måter å øke bevisstgjøringen, men fremtiden er fortsatt lang vei å gå, så se Livestrong can i Canada, Frankrike og Storbritannia for å oppnå innflytelse, og jeg oppmuntrende. "
Industri er en nisje high-end tilpasset, produksjon og deretter en stor merkevare, har året også produsert mindre enn 3000 par sko. Dette er imidlertid et betydelig potensial for industrien. Som senior hvit-snipp arbeidere, entreprenører og andre grupper som ønsker å forbedre kvaliteten på livet, kan mengden av foten tilpassede sko for foten komfort og passform, men også en sko samlebåndet ikke løses, markedet utrette mye. O'Connell har også blitt testet i to eller tre år siden, er tilpasset foten av vann blir Hangzhou, pilot. "NILIDA" grunnleggeren av Ze Gu Jian sa at i Beijing, Shanghai og andre steder, tilpasset høyt respekterte kjendiser, et stort antall av skreddersydde merkevare to år stasjonert i Maoming Road Shanghai, leier butikken gått opp, og la alle se denne lille mindretall Industry potensial. Wenzhou forretningsmenn samlet styrke for alle å se luksus, kombinert med flere og flere mennesker innser at tilpasset håndlaget sjarm butikk bør det være rom i Wenzhou.
Den såkalte sterk merkevare er alle ting til alle behov for å ha de grunnleggende egenskapene til den helt selv, og munningen av forbrukerne nyter høy anseelse. Vi vet alle at merkevarebygging er en kompleks oppgave, for å lage high-end merker er ikke lett, hvor verdien av produkter til forbrukere, kan vi se at dannelsen prosessen med en high-end merker er full av torner.

Tag: Nike Free Sale Online Store, Designer Nike Free 2013, Nike Free Outlet Store Spar 75%, Billige Nike Free Shoes Sale, Nike Free Sale

Nike Free Shoes Sale
4.8 (from 7800 reviews) 78 USD In Stock